NASTIA BAND

Bismillah.
Assalamualaikum semua, sihat?
Mana warga terengganu? Nak tengok sikit, untunglahkan, cuti hari ni. Guna waktu cuti yang ada ni sebaik mungkin. (^^,)

Ok, berbalik kepada tajuk.

NASTIA BAND



Siapa pernah dengar atau kenal band ini?
Cik B pun baru lagi kenal band ni. Dorang punya lagu, Ya Rabbi, cair wa cakap sama lu. Best sangat. Sekarang ni memang susah nak cari band-band baru yang punya lirik lagu segar.
Lirik lagi segar? 
Yalah, kebanyakkan band yang wujud di Malaysia sekarang ni punya lirik lagu yang 'tah pape' orang kata. Tak ada satu simbol untuk melambangkan identiti band tu. 
**Sigh**

Rindu nak dengar kesegaran lagu-lagu baru yang punya lirik mampu masuk dan menyelinap di sebalik raga ini.
Cewwah, ayat bukan main. :))


So, supportlah Nastia. Bagi mereka peluang untuk teguh dalam arena seni industri tanah air. Lagi satu, jangan pula lepas dengar lagu-lagu band Nastia ni, korang kata mereka band indon atau klon Coldplay.

Ni antara lagu-lagu mereka. Ya pasti best! Klik gambar, terus ke lagu ok? 
Apa? Lagu lain? Cari dekat youtube je. Ok?
Bereh.

1) Kisah kita



2) Anggur





4 comments:

  1. As salam...

    Waahhh, balik ni nak dengar la.... ^______^

    maklum la.., band sekarang ni nth ape2 jer...kurang sesuai & suka ikut rentak sendiri... (erk...)

    peace V

    ReplyDelete
  2. Lagu nastia - rapuh pling best bg saya

    ReplyDelete