GA: Mini GA sempena 2nd Anniversary

Assalamualaikum

KLIK BANNER UNTUK JOIN!!
Syarat penyertaan yg SIMPLE:
Follow blog saya* wajib ( bagi yg dah follow, terima kasih..)
Copy gambar di atas dan link kan ke entry ini.
-DONE-

Apa yg perlu anda lakukan:
Buat satu entry bertajuk "Mini GA sempena 2nd Anniversary"
-DONE-

Ceritakan KENANGAN MANIS ANDA DENGAN INSAN TERSAYANG, suami, isteri, gf,bf, family, tak kisah asalkan orang yg anda sayang. Panjang entry tak kisah, pendek ka panjang ka.

-KENANGAN MANIS DENGAN INSAN TERSAYANG-

Kalau ingin diceritakan tentang kenangan manis, banyak sangat sampai tidak boleh dihintung. Memandangkan Giveaway ini akan tamat dalam masa 20 minit, Incik B cuba tulis satu kenangan yang teringakas dan paling bermakna.
Kenangan manis Incik B yang teringkas dapat Incik B buat ialah pada 9 Mac 2013, tarikh ini amat bermakna pada Incik B kerana tarikh ini merupakan tarikh kelahiran Incik B. Pada 9 MAC 2013, Incik B telah menerima pelbagai ucapan tidak kira melalui khidmat pesanan ringkas, emel, ucapan menerusi facebook dan ucapan melalui telefon. Terima kasih buat semua sahabat kerana telah mendoakan Incik B. Pada masa inilah Incik B merasakan bahawa, kita hidup diatas dunia ini perlu saling mendoakan antara satu sama lain. Tidak semestinya apabila ditimpa  kesusahan. Pada masa ini juga, Incik B rasa bahagia kerana dapat menggembirakan hati semua keluarga Incik B, kerana Incik B yang susah nak buat kek ni, telah bertungkus-lumus untuk buat kek coklat semperna 9 Mac 2013. Incik B mula buat membuat kek itu padal pukul 2 pagi sehinggah 4 pagi. Incik B rasakan bahawa, pada tanggal 9 MAC ini, bukan Incik B yang perlu diraikan, tetapi UMMI & ABAH Incik B yang tercinta yang perlu dirai kerana tanpa UMMI & ABAH, Incik B tak akan dapat melihat dunia, Incik B takkan dapat menghirup udara dibumi Allah ini dan Incik B takkan dapat untuk merasa kehangatan cahaya matahari. Sahabat-sahabat Incik B juga telah membuatkan Incik B sedara bahawa mereka bersahabat bukan kerana harta, pangkat dan rupa, tetapi mereka bersahabta dengan kita kerana siapa kita pada saat inii.

.9 MAC 2013. KENANGAN TERINDAH BERSAMA SEMUA
-MASA ADA 4 MINIT LAGI. INCIK B POST DULU YER-

4 comments:

  1. tq join..rajin2 jenguk kenangan manis blogger lain kat sini,

    http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-mini-ga-sempena-2nd.html

    WAHH, HEPI BELATED BIRTHDAY INCIK B..;-)

    ReplyDelete